…taip gyvenam … gerai gyvenam…

… about my life…

Darbai, darbeliai…

with 7 comments

Ir vėl grižau prie rankdarbių (man kažkaip užplaukia tylos periodai ;( ).
Labiausiai mėgstamiausias dabar darbas, t.y. dažniau ištraukiamas AL Design “A New beginning“ 198x196H, lyg Cashel linas.




Reklama

Written by Valentina

2008, liepos 2 at 13:37

Įrašyta kategorijoj Rankdarbiai

Tagged with , ,

7 atsakymai

Subscribe to comments with RSS.

  1. Gražus šitas sempleris man – tiesą sakant, man negražių jų ir nėra:)
    Nemažas, laukia daug darbo – įdomu bus stebėti procesą:)

    Loreta

    2008, liepos 5 at 09:13

  2. Vis grįžtu pasižiūrėti – taip semplerių esu išsiilgus:)
    Neišlaikė mano nervai – pradėjau nediduką Abbey Lane ir aš…

    Loreta

    2008, liepos 5 at 17:47

  3. Ačiū… ačiū… Padaugėjo dar ūpo 😉 Nors šis darbelis toks “dušiai“ atgaivinti, pamaloninti…

    Valentina

    2008, liepos 7 at 22:30

  4. sužavėjo spalvos tokios žemiškos, su malonumu lauksiu proceso

    Dovilė

    2008, liepos 8 at 12:47

  5. Oi, koks man šitas dizainas gražus! Labai mėgstu visokius tokius ornamentinius, o čia dar spalvos gamtinės… mmm, kaip gražu! 🙂 Įdomu bus sekt procesą 🙂

    Jurga

    2008, liepos 9 at 13:56

  6. Gražus.. O mano sempleriukai liūdnai laukia eilėje…

    Vaida

    2008, liepos 19 at 15:29

  7. Labutis merginos gal galite padėti atsiųsti šio sampleriuko su ornamentais schemą, nes ornamentams jaučiu silpnybę, o šis sampleris yra ypatingai gražus. Ačiū mano el p paslaptingojister@gmail.com

    sima

    2009, vasario 19 at 23:08


Parašykite komentarą

