…taip gyvenam … gerai gyvenam…

… about my life…

Summer. Finished.

with 7 comments

Pagaliau pabaigiau savo Summer serijos smulkmenas. Supratau tik tai, kad pinkeep’ai ne mano 🙂

Закончила свои Summer мелочи…

Summer

Stitched on Belfast linen (or Cashel linen, I don’t remember ;) ) with DMC Threads.
Design from The Gift of Stitching #31. Designer: Helga Mandl.

Written by Valentina

2008, rugsėjo 13 at 20:55

Įrašyta kategorijoj Rankdarbiai

Tagged with , ,

7 atsakymai

Subscribe to comments with RSS.

  1. Прощание с летом? 🙂 Очень симпатичный наборчик получился. Сюда б еще игольничку 😉

    Ланка

    2008, rugsėjo 14 at 19:48

  2. labai dailus rinkinukas, ir kišenėlė taip puikiai atrodo

    Dovile

    2008, rugsėjo 15 at 00:05

  3. Nežinau, kas nepatinka, bet man žiūrisi puikiai! Ypač kišenėlė smagi – labai patogu turbūt?

    Jurga

    2008, rugsėjo 15 at 09:27

  4. Aha, ne mano… O kieno tada? Taip viskas puikiai – ir dar su kišenėle – aš taip nemoooku:)

    Loreta

    2008, rugsėjo 15 at 09:35

  5. Ačiū, mergytės. Taip, gražiai atrodo. Kišenytės patogumą neišbandžiau. Pamirštu, kad tokią turiu 🙂

    “Ne mano” tai ta prasme, kad kažkaip man nelabai tvarkingai susideda viskas. Jau ir tvarkingai įtempiau abi dalis. Bet kai reikėjo sujungti, tai taip negražiai viskas atrodė. Tokio daikto negalėčiau padovanoti niekam.

    Ланка, а игольница на ножницах 🙂 Хватает и такой…

    valentynka

    2008, rugsėjo 15 at 09:47

  6. Ta kišenė tai puiki mintis. Ir tikrai, kieno tada pinkeep’ai, jei ne tavo? Taip gražiai viskas surinkta

    Vaida

    2008, rugsėjo 15 at 14:34

  7. Neee, jei jau pinkeep’ai “ne tavo”, tai aš jau nežinau, kas juos gali daryti.. puikiai padarytas, puikiai parinkta medžiaga, o jau kišenėlė…

    Vaida

    2008, rugsėjo 15 at 14:45


Parašykite komentarą

